هزینه ارسال سفارش های بالای 400 هزار تومان رایگان است - پشتیبانی: 02833995167 - 09108553455
موبوفان | مرکز پخش قاب و گلس

آیفون 14 پرو مکس اپل در رندرهایی ظاهر می شود که هیچ بریدگی و عیبی در دوربین نشان نمی دهد

Thursday، ۱۸ Shahrivar ۱۴۰۰

هفته آینده ، به طور دقیق ، 14 سپتامبر، اپل مراسم بزرگ رونمایی خود را برای خانواده آیفون 13 که اغلب اطلاعات آن پیش از برگزاری مراسم نشت می کند ، برگزار می کند. علیرغم دلالت های منفی در برخی نقاط ، نشت های بی شماری تایید کرده است که این شرکت برای سری بعدی آیفون های خود از شماره 13 استفاده می کند. این بدان معناست که سال آینده ما سری آیفون 14 را دریافت می کنیم و امروز اولین رندرهای آیفون 14 پرو مکس منتشر شده است. ما شوخی نمی کنیم و این یک اشتباه تایپی نیست. مطمئناً دنیای عجیبی است که ما در آن زندگی می کنیم.

همانطور که می بینید ، طراحی به طور کلی تفاوت چندانی با آنچه اپل اخیراً انجام می داد نیست ، اما دو عنصر نسبتاً تکان دهنده وجود دارد و هر دو چیز گم شده هستند. ما در مورد بریدگی آیفون "علامت تجاری" صحبت می کنیم ، که به طور کامل از بین رفته است و اکنون با یک دوربین سلفی منفذ سوراخ دار نصب شده است و همچنین این واقعیت که دوربین های پشتی با بقیه پشت گوشی هم سطح هستند و هیچ برآمدگی در قسمت دوربین وجود ندارد ، هرطور که می خواهید آن را صدا کنید! برآمدگی وجود ندارد.

به نظر می رسد که این گوشی بیش از حد ضخیم به نظر نمی رسد ، بنابراین با فرض این که این نشت فوق العاده زودهنگام به صورت نقطه ای باشد ، این کاملا مهندسی است که ما تصور می کنیم - داشتن دوربین های یکدست مانند آن با توجه به میزان نیاز آنها به "فضای داخلی" کار آسانی نیست.

در مورد ناپدید شدن ناچ ، ظاهراً این بدان معنا نیست که Face ID نیز از بین رفته است. این منبع ادعا می کند که بقیه سنسورها برای آن در زیر صفحه نمایش پنهان خواهند شد - به نوعی مانند دوربین های سلفی زیر نمایشگر که در جهان اندروید مشاهده می کنیم. به نظر نمی رسد که این امر باورنکردنی به نظر برسد ، اما هنوز در چرخه توسعه این گوشی بسیار زود است ، بنابراین همه چیز هنوز هم می تواند تغییر کند.

در ادامه ، آنچه ما می بینیم یک قاب فلزی است ، بدون تعجب ، با نوارهای آنتن در سراسر آن. با این حال ، این بار گفته می شود جنس بدنه از تیتانیوم است (و در واقع در ماه ژوئیه شایعه شد). این طراحی بسیار شبیه به آیفون 4 است ، با دکمه های تنظیم صدا و همه جزئیات دیگر ، بنابراین طرفداران آن قطعاً خوشحال خواهند شد. از طرف دیگر ، پورت پایین هنوز Lightning است ، بنابراین طرفداران USB-C بار دیگر نا امید شده اند.

این رندرها در واقع از خود اپل فاش نشده است ، در عوض توسط یک هنرمند بر اساس طرح و اطلاعات ارائه شده توسط منابع ناشناس ایجاد شده است. توجه داشته باشید که رنگ ها هنوز نهایی نشده اند و همچنین هیچ اطلاعاتی در مورد آنچه در آیفون 14 پرو مکس وجود دارد در حال حاضر فاش نشده است ، اما شایعات گذشته در مورد داشتن صفحه نمایش 6.7 اینچی و دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی صحبت می کردند. (خروجی تصاویر 12 مگاپیکسلی با پیکسل) ، با پشتیبانی از فیلمبرداری 8K.

منبع 1 | منبع 2

گرد آوری: پویا رحیمی