هزینه ارسال سفارش های بالای 400 هزار تومان رایگان است - پشتیبانی: 02833995167 - 09108553455
موبوفان | مرکز پخش قاب و گلس

اپل مشکلات تولید سری 7 را حل کرد

Saturday، ۲۰ Shahrivar ۱۴۰۰

مارک گورمن از بلومبرگ اخبار نگران کننده ای را برای طرفداران ساعت های هوشمند اپل به اشتراک گذاشت که نسل جدید با تاخیر ناشی از مشکلات تولید مواجه شده است. اما شاید آنقدرها هم بد نباشد که تحلیلگران مینگ چی کو در آخرین یادداشت به سرمایه گذاران گزارش داده اند که این مشکلات حل شده است.

با این حال ، انتظار نداشته باشید که یک روز پس از رونمایی 14 سپتامبر اپل واچ سری 7 را خرید کنید. به گفته این تحلیلگر ، تولید اپل از اواسط سپتامبر آغاز می شود و مدتی طول می کشد تا واحدهای کارخانه در فروشگاه ها توزیع شوند. زمانبندی تولید انبوه دو هفته عقب افتاده است ، بنابراین انتظار می رود عرضه از اواخر سپتامبر آغاز شود.

پنل OLED G6 جدید به دلیل مشکلات تولید مقصر شناخته می شود. این صفحه نمایش نوع جدیدی است که اپل قبلاً از آن استفاده نکرده است و با طراحی کابل جدید و فرایند جدیدی که ارائه می شود که می تواند دوام را افزایش دهد. همچنین تصور می شود که تولید پنل های G6 آسان تر و ارزان تر است. به عبارت دیگر ، این سردردها ارزش تاخیر را دارند.

به گفته کو، لاکس شیر 70 درصد از واحدهای Apple Watch Series 7 را مونتاژ می کند و قبل از کسانی که از Foxconn می آیند آماده خواهند بود. این تحلیلگر پیش بینی می کند که اپل واچ سری 7 تا پایان سال 14 تا 16 میلیون دستگاه به فروش برسد و به شایعات اندازه های بزرگتر (41 و 45 میلی متر) و حاشیه های باریک تر برای نمایش بزرگتر اعتبار می بخشد.

منبع 1 | منبع 2

گرد آوری: پویا رحیمی