هزینه ارسال سفارش های بالای 400 هزار تومان رایگان است - پشتیبانی: 02833995167 - 09108553455
موبوفان | مرکز پخش قاب و گلس

سامسونگ نسخه آزمایشی One UI 4 را بر اساس اندروید 12 آزمایش می کند

Tuesday، ۲۳ Shahrivar ۱۴۰۰

با نزدیک شدن به عرضه پایدار اندروید 12 گوگل در 4 اکتبر ، سازندگان گوشی های هوشمند به آرامی اولین بتای عمومی خود را به سمت کاربران سوق می دهند. سامسونگ رسماً بکارگیری One UI 4 خود را بر اساس اندروید 12 آغاز کرده است و اکنون سیستم عامل اندروید جدید در دسترس دارندگان Galaxy S21 ، Galaxy S21+ و Galaxy S21 Ultra است.

ثبت نام امروز 14 سپتامبر آغاز می شود و علاقه مندان به آزمایش نسخه بتا باید از طریق حساب اعضای Samsung خود ثبت نام کنند. برنامه بتا در کشورهای زیر در دسترس خواهد بود: کره جنوبی ، ایالات متحده ، بریتانیا ، چین ، آلمان و لهستان.

تغییرات بزرگ با One UI 4 با مجموعه ای از گزینه های سفارشی سازی شامل تعداد زیادی تم جدید ، گزینه های پیکربندی صفحه اصلی ، نمادها ، اعلان ها و همچنین تصاویر پس زمینه جدید شروع می شود. در این نسخه چندین ویدجت جدید با قابلیت تغییر اندازه ، ایموجی AR و برچسب های جدید وجود دارد.

حریم خصوصی یکی دیگر از زمینه های بهبود One UI 4 است که نشانگرهای جدیدی در نوار اعلانات به شما نشان می دهد که آیا برنامه ای از دوربین و یا میکروفون شما استفاده می کند یا خیر. همچنین در این نسخه ضامن هایی برای خاموش کردن کامل دو سنسور وجود دارد.

One UI 4 همچنین دارای یک برگه سابقه مجوز است که انتخاب های کاربران را تا یک هفته پیگیری می کند. همچنین گزینه ای برای بررسی استفاده از داده ها به صورت مجزا برای مجوزها و برنامه ها نیز وجود دارد.

منبع

گرد آوری: پویا رحیمی