هزینه ارسال سفارش های بالای 400 هزار تومان رایگان است - پشتیبانی: 02833995167 - 09108553455
موبوفان | مرکز پخش قاب و گلس

معاون ارشد گوگل می‌گوید که درخواست iMessage در اندروید نیست، بلکه درخواست RCS برای کار روی آیفون است.

Tuesday، ۲۱ Dey ۱۴۰۰

هفته گذشته، گزارشی از WSJ اثرات سلامت روان نوجوانانی را که از دوستان خود که از تلفن اندرویدی استفاده می‌کنند احساس طرد شدن می‌کنند، برجسته کرد. این گزارش در آخر هفته توجه بسیاری را به خود جلب کرد و هیروشی لاکهایمر، معاون ارشد گوگل در توییتی علیه فشار همسالان و قلدری به عنوان راهی برای اپل برای فروش محصولات، نوشت.

پس از آخر هفته که این موضوع به طور طولانی در توییت SVP مورد بحث قرار گرفت، لاکهایمر دوباره توییت کرد با برخی از افکار و توضیحات در مورد این مصیبت.

برای شروع، لاکهایمر روشن می‌کند که گوگل از اپل نمی‌خواهد iMessage را در اندروید در دسترس قرار دهد (که اپل به وضوح اعلام کرده است که قصد انجام آن را ندارد)، بلکه از اپل می‌خواهد از «استاندارد صنعتی برای پیام‌رسانی مدرن (RCS) پشتیبانی کند.

معاون ارشد توضیح می‌دهد که پلتفرم پیام‌رسانی مبتنی بر شماره تلفن، جایگزینی است که همه می‌دانند کار خواهد کرد.

SMS یک استاندارد قدیمی است که جانشین آن RCS است که از رسید خواندن، اعلان‌های تایپ، انتقال فایل‌های بزرگتر و رمزگذاری سرتاسر پشتیبانی می‌کند. اپل می‌داند که iMessage کاربران را در اکوسیستم خود قفل نگه می‌دارد، بنابراین ارائه تجربه لذت‌بخش‌تر به کاربرانش هنگام آزمایش کاربران اندروید ممکن است برای نگه داشتن کاربران در آیفون موثر نباشد. اکنون توپ در زمین اپل است.

منبع 1 | منبع 2

گردآورنده : محمد جواد نعمتی اصل