هزینه ارسال سفارش های بالای 400 هزار تومان رایگان است - پشتیبانی: 02833995167 - 09108553455
موبوفان | مرکز پخش قاب و گلس

گوشی Realme GT Neo 2 رسماً در تاریخ 22 سپتامبر وارد بازار می شود

Monday، ۲۲ Shahrivar ۱۴۰۰

گوشی Realme GT Neo 2 قبلاً دارای مجوز بوده است و اکنون می دانیم چه زمانی به طور رسمی عرضه می شود. تاریخ معرفی این گوشی 22 سپتامبر است ، این برند در نمایه Weibo خود رونمایی شد. این رویداد ساعت 2 بعد از ظهر به وقت محلی در چین برگزار می شود و امیدواریم که مدت کوتاهی بعد شاهد تولید این گوشی در خارج از کشور چین نیز باشیم.

طبق گفته Realme ، این گوشی برای "بازیکنان سخت بازی" خواهد بود و ما می دانیم که از چیپست Snapdragon 870 استفاده می کند و دارای صفحه نمایش 6.62 اینچ و فناوری AMOLED با وضوح Full HD+ است. از نظر حافظه ، در چین با 12 گیگابایت رم ظاهر می شود ، اما هنوز شاهد یک گوشی هوشمند سری GT با حافظه زیاد در خارج از بازار داخلی نیستیم.

بدیهی است که گوشی Realme GT Neo 2 جانشین Realme GT Neo است که با نام Realme X7 Max 5G در صحنه جهانی عرضه شد. با این حال ، ما نمی توانیم انتظار داشته باشیم که دستگاه جدید X8 یا X9 نامیده شود زیرا این شرکت قبلاً تأیید کرده است که "GT X جدید است".

حال باید صبر کنیم و منتظر بمانیم تا بدانیم آیا این تلفن جدید نام خود را در سراسر جهان حفظ خواهد کرد یا Realme به فکر یک نام تجاری دیگر خواهد بود.

منبع 1 | منبع 2

گرد آوری: پویا رحیمی