هزینه ارسال سفارش های بالای 400 هزار تومان رایگان است - پشتیبانی: 02833995167 - 09108553455
موبوفان | مرکز پخش قاب و گلس

HTC U24 Pro به زودی در کنسول Google Play ظاهر می شود

Wednesday، ۱۲ Ordibehesht ۱۴۰۳

تعداد کمی از مردم دیگر به HTC فکر می کنند، اما این یکی از سازندگان اصلی گوشی های هوشمند اندرویدی بود و هنوز هم وجود دارد - البته به سختی. سال گذشته در ماه می، U23 Pro را عرضه کرد و به نظر می رسد که اکنون در حال آماده سازی جانشینی برای آن دستگاه است که به احتمال زیاد U24 Pro نامیده می شود (زیرا عدد در این نام ها به نظر می رسد سال عرضه را نشان دهد. سری S سامسونگ اخیرا).

HTC U24 Pro در کنسول Google Play فهرست شده است، حرکتی که معمولاً به معنای عرضه رسمی آن در چند هفته آینده است. همچنین چند روز پیش در پایگاه اینترنتی Geekbench مشاهده شد و قبلاً توسط بلوتوث SIG تأیید شده است.

HTC U24 Pro از تراشه Snapdragon 7 Gen 3 SoC بهره می برد و با 12 گیگابایت رم در یک نسخه عرضه می شود (می توان تعداد بیشتری نیز ارائه کرد). رزولوشن صفحه نمایش آن 1080x2436 و تراکم پیکسلی 480ppi خواهد بود. البته از روز اول اندروید 14 را اجرا خواهد کرد.

فهرست Play Console طبق معمول دارای یک تصویر از تلفن است (اگرچه گاهی اوقات اینها فقط مکان‌هایی هستند و دستگاه واقعی را به تصویر نمی‌کشند)، و این یک صفحه منحنی با یک سوراخ مرکزی برای دوربین سلفی را نشان می‌دهد. دکمه های پاور و صدا در سمت راست قرار دارند. گواهی اخیر بلوتوث نشان داد که از نسخه 5.3 استاندارد پشتیبانی می کند.

اینها تمام جزئیات مربوط به آن هستند که تاکنون منتشر شده اند، اما اگر قرار است مانند نسخه قبلی خود در ماه می عرضه شود، بدون شک به زودی اخبار و شایعات بیشتری در مورد آن منتشر خواهد شد، پس با ما همراه باشید.

مترجم : رویا جلیلوند

منبع