با توجه به تعطیلات نوروزی تمام سفارش های ثبت شده در تاریخ 5 و 6 فروردین تحویل پست می شود - پشتیبانی موبوفان: 09352858581 - 02833378588

سوالات متداول

سوالات پرتکرار

در این بخش به تمامی سوالاتی که در هنگام خرید از فروشگاه اینترنتی موبوفان ممکن است با آنها مواجه شوید پاسخ داده شده است

چطور هزینه سفارش را پرداخت کنم؟

تمامی کاربران می‌توانند از طریق درگاه بانکی بانک ملت و یا پی پینگ با تمام کارت‌های عضو شتاب هزینه سفارش را به صورت اینترنتی و توسط رمز پویا که قبلا آن را از بانک صادرکننده کارت خود فعال نموده اند پرداخت نمایند.
در صورتی که رمز پویا ندارید می توانید از طریق واتس اپ مشخصات سفارش خود را به شماره 09352858581 ارسال کنید و مبلغ سفارش را کارت به کارت نمائید.

نحوه ارسال سفارش ها به چه صورت و از چه طریقی صورت می گیرد؟

ارسال سفارش های ثبت شده در فروشگاه موبوفان فقط از طریق پست پیشتاز انجام می شود.

هزینه ارسال و بسته بندی سفارش چقدر است؟

تمامی سفارش های بالای 300 هزار تومان به صورت رایگان ارسال می شوند. در صورتی که مبلغ سفارش شما زیر 300 هزار تومان باشد، مبلغ 21 هزار تومان هزینه ارسال و بسته بندی از شما دریافت می گردد.

آیا امکان پرداخت هزینه سفارش درب منزل امکان پذیر است؟

بدلیل مشکلات ایجاد شده در این روش، مبلغ سفارش باید قبل از ارسال پرداخت شود و در حال حاضر امکان پرداخت درب منزل فراهم نمی باشد.

چه مدت زمانی طول می کشد تا سفارش به دستم برسد؟

معمولا بعد از پردازش سفارش در موبوفان و ارسال آن به پست بین 3 الی 10 روز کاری زمان می برد تا سفارش شما به دستتان برسد.

سفارش خود را چگونه از پست پیگیری کنم؟

اگر سفارش شما تا زمان تعیین شده به دست شما نرسید می توانید به دو روش پیگیری سفارش را انجام دهید:

روش اول) وارد حساب کاربری خود و یا پیامک های دریافتی خود شده و شماره مرسوله (عدد 24 رقمی) خود را کپی کرده و سپس به آدرس https://tracking.post.ir مراجعه کرده و با استفاده از شماره مرسوله، وضعیت بسته پستی خود را بررسی کنید.

روش دوم) از طریق واتساپ با پشتیبانی سایت ارتباط برقرار کرده و از همکاران ما بخواهید عملیات پیگیری مرسوله پستی را برای شما انجام دهند.

آیا امکان برگشت دادن سفارش در صورت پسند نشدن وجود دارد؟

در صورتی که از محصول خریداری شده خوشتان نیامد ظرف 24 ساعت باید آن را در بسته بندی اولیه قرار دهید و از آن استفاده نکنید و در اسرع وقت بسته را مرجوع کنید. پس از رسیدن کالا به انبار موبوفان مبلغ سفارش به حساب فردی که خرید را ثبت کرده واریز میگردد. در صورت مرجوع کردن بسته هزینه ارسال بسته بر عهده مشتری است و پس از کسر این هزینه مبلغ به حساب مشتری واریز می گردد.

آیا برای خرید لازم است در فروشگاه اینترنتی موبوفان ثبت نام کرده باشم؟

خیر، الزامی به ثبت نام در موبوفان نیست.
شما با انتخاب و اضافه کردن محصولات به سبد خریدتان و سپس زدن روی دکمه ((نهایی کردن خرید)) می‌توانید اطلاعات فردی و مشخصات ارسالتان را کامل کنید و پرداخت را توسط درگاه های اینترنتی موبوفان انجام دهید. با ثبت نام در موبوفان می توانید از مراحل آماده سازی و ارسال سفارش خود توسط حساب کاربری خود آگاه شوید.