هزینه ارسال سفارش های بالای 400 هزار تومان رایگان است - پشتیبانی: 02833995167 - 09108553455
موبوفان | مرکز پخش قاب و گلس

سوالات متداول

سوالات پرتکرار

در این بخش به تمامی سوالاتی که در هنگام خرید از فروشگاه اینترنتی موبوفان ممکن است با آنها مواجه شوید پاسخ داده شده است

چطور هزینه سفارش را پرداخت کنم؟

تمامی کاربران می‌توانند از طریق درگاه بانکی بانک ملت ، بازارپی ، زرین پال و یا پی پینگ و با تمام کارت‌های عضو شتاب هزینه سفارش خود را به صورت اینترنتی و توسط رمز پویا که قبلا آن را از بانک صادرکننده کارت خود فعال نموده اند پرداخت نمایند.

نحوه ارسال سفارش ها به چه صورت و از چه طریقی صورت می گیرد؟

ارسال سفارش های ثبت شده در فروشگاه موبوفان فقط از طریق پست پیشتاز انجام می شود.

هزینه ارسال و بسته بندی سفارش چقدر است؟

مبلغ 30 هزار تومان هزینه ارسال با پست پیشتاز و بسته بندی از شما دریافت می گردد.

آیا امکان پرداخت هزینه سفارش درب منزل امکان پذیر است؟

بدلیل مشکلات ایجاد شده در این روش، مبلغ سفارش باید قبل از ارسال پرداخت شود و در حال حاضر امکان پرداخت درب منزل فراهم نمی باشد.

چه مدت زمانی طول می کشد تا سفارش به دستم برسد؟

معمولا بعد از پردازش سفارش در موبوفان و ارسال آن به پست و دریافت پیامک شماره مرسوله 24 رقمی از طرف شما، بین 3 الی 7 روز کاری بسته به شهر محل زندگی شما زمان لازم است تا شرکت پست جمهوری اسلامی ایران سفارش شما را دستتان برساند.

سفارش خود را چگونه از پست پیگیری کنم؟

اگر سفارش شما تا زمان تعیین شده به دست شما نرسید می توانید به دو روش پیگیری سفارش را انجام دهید:

روش اول) وارد حساب کاربری خود و یا پیامک های دریافتی خود شده و شماره مرسوله (عدد 24 رقمی) خود را کپی کرده و سپس به آدرس https://tracking.post.ir مراجعه کرده و با استفاده از شماره مرسوله، وضعیت بسته پستی خود را بررسی کنید.

روش دوم) از طریق پیام رسان ایتا و یا تلگرام به شماره 09108553455 با پشتیبانی سایت ارتباط برقرار کرده و از همکاران ما بخواهید عملیات پیگیری مرسوله پستی را برای شما انجام دهند. در این روش باید منتظر بمانید تا همکاران ما پاسخ شما را بدهند اگر عجله دارید میتوانید با پشتیبانی تماس تلفنی برقرار کنید.

آیا امکان برگشت دادن سفارش در صورت پسند نشدن وجود دارد؟

در صورتی که از محصول خریداری شده خوشتان نیامد ظرف 24 ساعت باید آن را در بسته بندی اولیه قرار دهید و از آن استفاده نکنید و در اسرع وقت بسته را مرجوع کنید. پس از رسیدن کالا به انبار موبوفان مبلغ سفارش به حساب فردی که خرید را ثبت کرده واریز میگردد. در صورت مرجوع کردن بسته هزینه ارسال بسته بر عهده مشتری است و پس از کسر این هزینه مبلغ به حساب مشتری واریز می گردد.

آیا برای خرید لازم است در فروشگاه اینترنتی موبوفان ثبت نام کرده باشم؟

خیر، الزامی به ثبت نام در موبوفان نیست.
شما با انتخاب و اضافه کردن محصولات به سبد خریدتان و سپس زدن روی دکمه ((نهایی کردن خرید)) می‌توانید اطلاعات فردی و مشخصات ارسالتان را کامل کنید و پرداخت را توسط درگاه های اینترنتی موبوفان انجام دهید. با ثبت نام در موبوفان می توانید از مراحل آماده سازی و ارسال سفارش خود توسط حساب کاربری خود آگاه شوید.