هزینه ارسال سفارش های بالای 500 هزار تومان رایگان است - پشتیبانی: 02833995167 - 09108553455
موبوفان | مرکز پخش قاب و گلس

Google Pixel 9، Pixel 9 Pro و Pixel 9 Pro XL همگی در تصاویر واقعی به بیرون درز کردند.

Tuesday، ۲۵ Ordibehesht ۱۴۰۳

ماه گذشته برخی از تصاویر عملی از Google Pixel 9 Pro آینده به بیرون درز کرد و امروز همان منبع با موارد بیشتری بازگشته است. Pixel 9 Pro نه تنها در این تصاویر دستی فاش شده ستاره می‌شود، بلکه Pixel 9 و Pixel 9 Pro XL نیز به آن می‌پیوندند.

اگر تعجب کردید، توجه داشته باشید که نام Pixel 9 Pro XL هنوز «تأیید نشده» است، اما گوگل قرار است امسال سه دستگاه رده بالا به سبک اسلب را راه اندازی کند که ما به طور آزمایشی آن را Pixel 9 می نامیم. ، Pixel 9 Pro و Pixel 9 Pro XL.

پیکسل 9 جانشین پیکسل 8، پیکسل 9 پرو ایکس ال جانشین پیکسل 8 پرو خواهد بود، در حالی که پیکسل 9 پرو گوشی با مشخصاتی مشابه با XL اما اندازه پیکسل 9 خواهد بود.

نمونه اولیه پیکسل 9 نشان داده شده در اینجا دارای 12 گیگابایت رم است، در حالی که دو مدل دیگر 16 گیگابایت دارند. فضای ذخیره سازی برای همه 128 گیگابایت است. زمانی که صحبت از واحدهای تولید انبوه شود، ممکن است این اعداد تغییر کنند. آنچه احتمالاً تغییر نخواهد کرد اندازه صفحه نمایش است. پیکسل 9 6.24، پیکسل 9 پرو 6.34» و پیکسل 9 ایکس ال 6.73 اینچ است.

از نظر اندازه، پیکسل 9 و پیکسل 9 پرو یکسان هستند، اما تفاوت در صفحه نمایش به 9 مربوط می شود که حاشیه های بسیار بزرگتری دارند. Pixel 9 Pro و Pro XL دارای سه دوربین 50 مگاپیکسلی در پشت هستند. پیکسل 9 بدون تعجب دارای یک دوربین اصلی و یک دوربین فوق عریض است، در حالی که دو دوربین دیگر هر دو یک تله فوتو پریسکوپ نیز برای زوم اپتیکال 5 برابر اضافه می کنند.

هر سه دستگاه از تراشه Tensor G4 گوگل پشتیبانی می‌کنند و در حالی که Pros از UWB پشتیبانی می‌کنند، مدل وانیلی از آن پشتیبانی نمی‌کند. همانطور که در تصاویر فاش شده مشاهده می کنید، طراحی جدید خانواده پیکسل 9 نمای لبه به لبه "ویزور" در قسمت پشت جزیره دوربین را از دست داده و قاب را کاملاً صاف می کند.

مترجم : رویا جلیلوند

منبع