هزینه ارسال سفارش های بالای 400 هزار تومان رایگان است - پشتیبانی: 02833995167 - 09108553455
موبوفان | مرکز پخش قاب و گلس

Moondrop جزئیات بیشتری از MIAD 01 را فاش می کند

Wednesday، ۵ Ordibehesht ۱۴۰۳

پس از اعلام غافلگیرکننده دیروز، Moondrop با جزئیات بیشتر در مورد تلفن هوشمند MIAD 01 خود به همراه تصاویر بیشتر محصول بازگشته است.

طبق پست های X این شرکت، MIAD 01 دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی OLED خمیده با وضوح 1080p خواهد بود. نرخ تازه سازی 120 هرتز و کاهش نور PWM با فرکانس بالا 1920 مگاهرتز خواهد بود.

با توجه به صدا، این گوشی دارای خروجی های صوتی 4.4 میلی متری کاملا متعادل و 3.5 میلی متری خروجی صدای تک سر خواهد بود که در اطلاعیه اصلی ذکر شده بود. این شرکت اکنون ادعا می کند که این تراشه ها توسط یک تراشه رمزگشایی پرچمدار، مدار صوتی مستقل که در حال غرق شدن طلا است و منبع تغذیه مستقل LDO تغذیه می شوند.

این شرکت همچنین تصاویر دیگری از دستگاه منتشر کرد که نمایشگر خمیده در جلو، بالا و پایین صاف و دو طرف خمیده را به نمایش می‌گذارد. مشخص نیست که جنس پشتی چیست، اما به نظر می رسد که یک پوسته پلی کربنات یکپارچه باشد زیرا هیچ خط آنتنی در هیچ کجا وجود ندارد.

ما هنوز نمی دانیم چه از نظر چیپ ست و چه از نظر باتری انرژی این دستگاه را تامین می کند. اینها در نهایت تصمیم می گیرند که این گوشی چقدر هزینه دارد. به نظر می رسد جنبه صوتی همه چیز در امتداد خطوط پخش کننده های صوتی دیجیتال ممتاز است، بنابراین بعید به نظر می رسد که این گوشی ارزان باشد، اما ما فقط باید منتظر اطلاعات اضافی باشیم. شاید فردا به اینجا برگردیم و درباره آنها بحث کنیم.

مترجم : رویا جلیلوند

منبع