چهارشنبه، ۸ آذر ۱۴۰۲
بر اساس آخرین گزارش Omdia، Honor پیشتاز محموله های گوشی های هوشمند تاشو در چین برای دوره جولای تا سپتامبر بود. آنر در دوره سه ماهه سوم به 28 درصد از سهم بازار رسید و از هواوی پیشی گرفت که با 26 درصد سهم از بازار تاشو چین در جایگاه دوم قرار گرفت.
Honor Magic V2 محرک کلیدی بود که به تنهایی 25 درصد از سهم بازار را به دست آورد، در حالی که مجموع محموله های آنر تاشو در این دوره به 1.7 میلیون دستگاه رسید. Omdia تخمین می زند که Honor از زمان عرضه در اواخر جولای تاکنون بیش از 800000 دستگاه از Magic V2 را در چین ارسال کرده است.
سامسونگ (19 درصد) و اوپو (11 درصد) با سهم بازار تاشو چهار برند برتر را به خود اختصاص دادند در حالی که vivo (10 درصد)، شیائومی (5 درصد) و موتورولا (1 درصد) جایگاههای باقیمانده در لیست 7 تای برتر را به خود اختصاص دادند. همچنین شایعه شده است که Honor در سه ماهه اول سال 2024 یک گوشی تاشو به سبک تاشو عرضه می کند که در صورت همراه شدن با قیمت اولیه جذاب، می تواند سلطنت این برند را در بخش گوشی های تاشو در چین بیشتر کند.
مترجم : رویا جلیلوند