هزینه ارسال سفارش های بالای 500 هزار تومان رایگان است - پشتیبانی: 02833995167 - 09108553455
موبوفان | مرکز پخش قاب و گلس

Redmi 13 به اندازه کافی پول شما را ارائه نمی دهد

Sunday، ۲۷ Khordaad ۱۴۰۳

در طول سال‌ها، سری شماره‌های ردمی شیائومی به عنوان گوشی‌هایی با ارزش بالا برای خود شهرت پیدا کرده است، اگرچه برخی از آنها بهتر از سایرین بودند. آیا Redmi 13 در رده "بهتر" قرار می گیرد؟ خوب، با قضاوت بر اساس نظرسنجی هفته گذشته، پاسخ "نه" است. بیایید نگاه دقیق تری داشته باشیم تا ببینیم چه اشتباهی رخ داده است.

قطعاً قیمت یک نگرانی اصلی است - Redmi 13 با قیمت 180 دلار گران نیست، فقط برای آنچه ارائه می دهد گران است. این یک تلفن 4G است، با یکی از چیپست های قدیمی هلیو (خوب، در داخل قدیمی است) و یک LCD IPS 90 هرتزی.

Poco M6 Pro چندین بار در نظرات مطرح شد – این مورد Helio G99 Ultra را به خوبی تراشه‌های 4G Helio و صفحه‌نمایش AMOLED 120 هرتزی ارائه می‌کند. همچنین دارای حافظه داخلی UFS 2.2 است که با وجود قدیمی بودن، هنوز بهتر از eMMC است که Redmi باید با آن کار کند.

اما صبر کنید، پوکو پاسخی به دوربین 108 مگاپیکسلی Redmi 13 که به نظر می رسد جذابیت اصلی گوشی باشد، ندارد. خب، به نظر می رسد که افراد زیادی در این رنج قیمت روی دوربین تمرکز نمی کنند.

حدود یک چهارم رای دهندگان می توانند خود را صاحب یک Redmi 13 ببینند، اگرچه بخشی از این گروه باید با بررسی های قوی قانع کننده باشند. بخش نه چندان کمی از رای دهندگان وجود دارند که معتقدند گوشی های با قیمت 200 دلار باید 5G ارائه دهند، بنابراین این مدل در حال اجرا نیست.

سپس گروه بزرگی از رای‌دهندگان هستند که ارزش بهتری را در گوشی‌های با قیمت مشابه پیدا کرده‌اند و علاقه‌ای به Redmi 13 ندارند. این شامل مدل‌های جدید در همان بازه قیمتی یا خرید تلفن‌های رده بالاتری می‌شود که چند سال از عمرشان می‌گذرد و می‌تواند قابل استفاده باشد. برای همان مقدار پول نقد پیدا شد.

در هر صورت، یک تخفیف خوب می تواند به Redmi 13 کمک کند. همچنین ممکن است ارزش منتظر ماندن برای مدل اجتناب ناپذیر Redmi 13 5G (نه 13C 5G) باشد که چیپست مدرن تری را به ارمغان می آورد.

مترجم : رویا جلیلوند

منبع