هزینه ارسال سفارش های بالای 500 هزار تومان رایگان است - پشتیبانی: 02833995167 - 09108553455
موبوفان | مرکز پخش قاب و گلس

تمامی مدل‌های سری گلکسی اس 25 سامسونگ مجهز به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 4 هستند

Wednesday، ۳۰ Khordaad ۱۴۰۳

چند ماه پیش، شنیدیم که سری سامسونگ گلکسی اس 25 که سال آینده عرضه می‌شود، در همه جا تماماً اگزینوس خواهند بود، به این معنی که هیچ مدلی در خط تولید، تراشه اسنپدراگون کوالکام را در هیچ منطقه‌ای در اختیار نخواهد داشت. با این حال، اطلاعات جدید از تحلیلگر محبوب مینگ-چی کو، خلاف این را نشان می دهد.

Kuo ادعا می کند تراشه پرچمدار آینده سامسونگ - که انتظار می رود Exynos 2500 نامیده شود - "ممکن است به دلیل بازده 3 نانومتری کمتر از حد انتظار سامسونگ عرضه نشود" و بنابراین کوالکام را به تنها تامین کننده SoC برای سری گلکسی S25 تبدیل می کند. این بدان معناست که گوشی های سری S25 مجهز به اسنپدراگون 8 نسل 4 خواهند بود که در ماه اکتبر رونمایی خواهد شد.

اگر درست باشد، این اولین باری نیست که سامسونگ یک سری گلکسی اس تماماً اسنپدراگون را عرضه می کند. سال گذشته، تمام گوشی‌های هوشمند سری گلکسی اس 23 سامسونگ در همه مناطق از تراشه اسنپدراگون استفاده می‌کردند - اولین مورد برای برند کره‌ای. با این حال، با سری گلکسی اس 24، سامسونگ به استراتژی قدیمی خود بازگشت که پرچمداران گلکسی اس خود را با تراشه های اگزینوس در برخی بازارها و با تراشه های اسنپدراگون در برخی دیگر عرضه می کرد.

با این حال، هنوز زود است که درباره سری گلکسی اس 25 با قطعیت چیزی بگوییم زیرا برنامه ها همیشه می توانند تغییر کنند.

مترجم : رویا جلیلوند

منبع