هزینه ارسال سفارش های بالای 500 هزار تومان رایگان است - پشتیبانی: 02833995167 - 09108553455
موبوفان | مرکز پخش قاب و گلس

جزئیات باتری و شارژ OnePlus Ace 3 Pro فاش شد

Saturday، ۲۶ Khordaad ۱۴۰۳

OnePlus در حال کار بر روی Ace 3 Pro و گوشی هوشمند میان رده بالایی است که باید در مجموعه خود دقیقاً زیر پرچمدار OnePlus 12 قرار گیرد. این احتمالاً فقط در چین عرضه می شود، اما ممکن است در نهایت با نام دیگری در سطح بین المللی عرضه شود - پس از آن. همه، Ace 3 در حال حاضر موجود در بازارهای جهانی با نام 12R فروخته می شود، در حالی که شایعه شده است که Ace 3V در هفته های آینده به Nord 4 برای بازارهای بین المللی تغییر نام خواهد داد.

Ace 3 Pro دارای یک باتری عظیم 6100 میلی آمپر ساعتی خواهد بود که طبق گفته های منتشر کننده دیجیتال چت استیشن پرکار و به طور کلی قابل اعتماد است. این قابلیت با پشتیبانی از شارژ سریع سیمی 100 واتی همراه خواهد بود و با توجه به افشاگر مورد بحث، چنین جفتی برای مدت طولانی بی نظیر خواهد بود.

دستگاه‌های دیگر ممکن است باتری‌هایی با اندازه مشابه داشته باشند، اما به این سرعت شارژ نمی‌شوند. و سایرین هنوز (و قبلاً هم دارند) شارژ سریع مشابه دارند، اما باتری‌های کوچک‌تری دارند. بنابراین به نظر می رسد Ace 3 Pro ممکن است یکی از پادشاهان عمر باتری سال 2024 باشد، بر اساس این اطلاعات - یعنی اگر مطمئناً از بین برود.

شایعات قبلی از دریافت چیپست اسنپدراگون 8 نسل 3، حداکثر 16 گیگابایت رم و حداکثر 1 ترابایت حافظه برای Ace 3 Pro خبر می دادند که می تواند آن را به رقیب جالبی برای OnePlus 12 تبدیل کند. سپس، اگر نزدیکتر به بازار عرضه شود. در ماه اکتبر، آن را به عنوان یک گام کوچک از OnePlus 13 آینده، که انتظار می رود Snapdragon 8 Gen 4 را در دست داشته باشد، عمل خواهد کرد.

شایعه شده است که دوربین اصلی Ace 3 Pro دارای رزولوشن 50 مگاپیکسل است و از سنسور IMX890 سونی استفاده می کند و دستگاه به هیچ وجه دوربین تله فوتو نخواهد داشت (که یک نقطه تمایز بیشتر در مقایسه با 12 است). دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی و ماکرو 2 مگاپیکسلی دارد. دارای فریم فلزی خواهد بود و در گزینه های شیشه ای، چرمی و پشتی سرامیکی موجود خواهد بود. صفحه نمایش آن 1220p خواهد بود و ظاهرا Ace 3 Pro می تواند طراحی بسیار متفاوتی با گوشی های قبلی OnePlus داشته باشد.

مترجم : رویا جلیلوند

منبع