هزینه ارسال سفارش های بالای 400 هزار تومان رایگان است - پشتیبانی: 02833995167 - 09108553455
موبوفان | مرکز پخش قاب و گلس

خریداران اولیه به سراغ مدل های آیفون 14 پرو می روند

Sunday، ۲۰ Shahrivar ۱۴۰۱

به گفته مینگ چی کو، تحلیلگر مشهور اپل، اولین موج سفارشات این شرکت عمدتاً تحت سلطه مدل های آیفون 14 پرو خواهد بود. به طور دقیق 85 درصد است. و گزینه آیفون 14 پلاس کمتر از 5 درصد از فروش را به خود اختصاص خواهد داد. این همان عملکرد فروش است که خط کوچک را لغو کرد.

داده‌های اولیه در مورد پیش‌سفارش آفلاین در چین دقیقاً همین را نشان می‌دهد و کو می‌گوید که معمولاً در مورد فروش زود هنگام این اتفاق می‌افتد. با این حال، امسال تخصیص فروش گزینه های Pro کمی بیشتر از سال های گذشته است. این احتمالاً به دلیل تفاوت بیشتر ویژگی‌ها بین سری استاندارد آیفون 14 و تکرارهای Pro است.

واضح است که آیفون 14 پرو و ​​پرو مکس در مقایسه با آیفون 14 معمولی که بروز رسانی های جزئی نسبت به نسل قبلی خود و 14 پلاس که ظاهراً قیمتی بسیار نزدیک به مدل های پرو دارد، بروز رسانی های بزرگ تری دریافت کردند.

با این حال، در درازمدت یک قاب برای آیفون 14 پلاس ساخته می‌شود. بر کسی پوشیده نیست که خریداران صفحه نمایش های بزرگ را ترجیح می دهند و در سال های گذشته تنها نسخه آیفون با صفحه نمایش بزرگ Pro Max بود که گران ترین آن نیز می باشد. بنابراین شاید مردم در سراسر جهان پس از بررسی گزینه های خود شروع به افزایش فروش آیفون 14 پلاس کنند.

منبع 1 | منبع 2

گردآورنده : محمد جواد نعمتی اصل