هزینه ارسال سفارش های بالای 400 هزار تومان رایگان است - پشتیبانی: 02833995167 - 09108553455
موبوفان | مرکز پخش قاب و گلس

سامسونگ گلکسی A42 جدیدترین آپدیت اندروید 12 با رابط کاربری One UI 4 است

Saturday، ۲۵ Dey ۱۴۰۰

امروز سامسونگ بروزرسانی اندروید 12 را با رابط کاربری One UI 4 برای یک گوشی میان‌رده دیگر در فهرست فوق‌العاده متنوع خود منتشر کرده است. ما در مورد Galaxy A42 صحبت می کنیم که شروع به دریافت نرم افزار جدید در اروپا کرده است.

به نظر می رسد که عرضه در لهستان آغاز شده است، اما بدون شک باید قبل از جهانی شدن به سرعت در سایر کشورهای اروپایی گسترش یابد. نسخه جدید ساخت سفت‌افزار دارای برچسب A426BXXU3CUL9 است و بروزرسانی حاوی وصله‌های امنیتی دسامبر 2021 است، که مایه شرمساری است زیرا ما در ژانویه 2022 هستیم. با این حال، نمی‌توانیم در این مورد خیلی سخت‌گیر باشیم زیرا بسیاری از رقبای سامسونگ این کار را انجام نمی‌دهند. حتی پرچمداران خود را همیشه در سطح وصله امنیتی فعلی نگه نمی‌دارند.

اگر صاحب یک گلکسی A42 از لهستان یا هر جای دیگری در اروپا هستید و می‌خواهید بررسی کنید که آیا ممکن است خوش شانس باشید، به تنظیمات > بروزرسانی نرم‌افزار بروید و روی دانلود و نصب ضربه بزنید. ببین چه اتفاقی افتاده. همانطور که گفته شد، مانند همه نسخه ها، این نیز احتمالاً صحنه سازی می شود، بنابراین ممکن است چند روز یا هفته طول بکشد تا حتی به تمام واحدهای لهستان برسد.

منبع 1 | منبع 2

گردآورنده : محمد جواد نعمتی اصل