هزینه ارسال سفارش های بالای 400 هزار تومان رایگان است - پشتیبانی: 02833995167 - 09108553455
موبوفان | مرکز پخش قاب و گلس

سامسونگ گلکسی S23 و S23+ دارای دوربین تله فوتو مشابه با نسل های قبلی خود هستند

Tuesday، ۷ Tir ۱۴۰۱

هفته گذشته گزارشی منتشر شد که برخی از دوربین‌های جلویی سامسونگ را برای گوشی‌های هوشمند گلکسی S23 و S23+ سال آینده روشن می‌کند. و در حالی که در آن مورد اخبار خوب بود، با شایعه‌ای که می‌گفت دستگاه‌های مورد بحث می‌توانند با دوربین‌های سلفی ارتقایافته عرضه شوند، ظاهراً نمی‌توان همین موضوع را در مورد دوربین تله‌فوتوی پشتی گفت.

به گفته همین منبع، هر دو گلکسی اس 23 و گلکسی اس 23 پلاس از وضوح 10 مگاپیکسلی برای دوربین تله فوتو مانند S22 و S22+ استفاده خواهند کرد. این احتمال وجود دارد که مانند امسال 3 برابر شود، و در واقع ممکن است دقیقاً همان تنظیمات از جمله همان سنسور باشد. این فقط تا به حال به طور خاص شایعه نشده است.

هنوز مشخص نیست که وضعیت گلکسی اس 23 اولترا چگونه خواهد بود، اما به نظر می رسد پرچمداران غیر اولترا اس قرار است تا یک سال دیگر با همان تنظیمات (یا تنظیمات بسیار مشابه) باقی بمانند. البته این فقط یک شایعه تایید نشده در حال حاضر است، و از آنجایی که ماه ها تا عرضه این مدل ها فاصله داریم، حتی اگر این اطلاعات در حال حاضر درست باشد، سامسونگ همچنان می تواند برنامه های خود را قبل از عرضه خانواده گلکسی S23 تغییر دهد. این را در نظر داشته باشید

به هر حال، اگر این اتفاق بیفتد، امیدواریم که شرکت کره‌ای بروزرسانی‌های دیگری را برای S23 و S23+ به غیر از دوربین سلفی با وضوح بالاتر داشته باشد. سال 2022 بروزرسانی‌های بسیار جزئی زیادی را در جانشین‌های گوشی‌های قدیمی‌تر برای ما به ارمغان آورده است، و ما قطعاً دوران هیجان‌انگیزتری را در حوزه موبایل سپری کرده‌ایم، بنابراین بهتر است سال 2023 متفاوت باشد.

منبع 1 | منبع 2