هزینه ارسال سفارش های بالای 400 هزار تومان رایگان است - پشتیبانی: 02833995167 - 09108553455
موبوفان | مرکز پخش قاب و گلس

سامسونگ گلکسی اس 24 اولترا از یک سنسور تله فوتو جدید بهره خواهد برد

Thursday، ۸ Dey ۱۴۰۱

انتظار می رود سامسونگ گلکسی اس 23 اولترا در یک رویداد ویژه در تاریخ 1 فوریه به همراه سایر اعضای خانواده گلکسی اس 23 رونمایی شود. بنابراین در حال حاضر این حتی رسمی نیست، اما امروز ما یک شایعه جدید در مورد Galaxy S24 Ultra داریم. جانشین S23 Ultra که در اوایل سال 2024 فرود خواهد آمد

با توجه به افشاگر پرکار Ice Universe، Galaxy S24 Ultra جایگزین سنسور تله فوتو استفاده شده در مدل های قبلی خود خواهد شد و "راه حل جدیدی را اتخاذ خواهد کرد". در حالی که Ice Universe اشاره ای نمی کند که این سنسور مربوط به کدام سنسور تله فوتو است، ما فرض می کنیم که این سنسور بزرگنمایی پریسکوپ باشد.

از سوی دیگر، گفته می‌شود که دوربین اصلی S24 Ultra یا همان S23 Ultra باقی می‌ماند یا فقط کمی تغییر می‌کند - چیزی خیلی مهم نیست. در حالی که شایعه شده است که S23 Ultra آینده همان سخت افزار زوم را مانند مدل قبلی خود، S22 Ultra حفظ می کند، شایعه شده است که کیفیت تصویر به لطف علم رنگ بهتر و الگوریتم های هوش مصنوعی بهبود یافته است. اتفاقاً این اطلاعات از همان Ice Universe آمده است.

بنابراین به نظر می رسد که S23 Ultra تا حدودی کیفیت تصویر زوم را بهبود می بخشد، در حالی که S24 Ultra اگر یک سال دیگر صبر کنیم ممکن است فناوری جدیدی واقعاً انقلابی را برای ما به ارمغان بیاورد. از سوی دیگر، وقتی نوبت به دوربین اصلی می رسد، تغییر بزرگ در سال 2023 با سنسور 200 مگاپیکسلی جدید رخ خواهد داد که در سال 2024 نیز به شکل یکسان یا کمی تغییر یافته استفاده خواهد شد.

نیازی به گفتن نیست، با توجه به اینکه در حال حاضر تا عرضه نهایی گلکسی اس 24 اولترا فاصله داریم، قطعاً باید همه اینها را با دوز سالمی از شک و تردید در نظر بگیرید. با این حال، اگر همه چیز در پایان تمام شود، جالب خواهد بود.

منبع 1 | منبع 2

گردآورنده : محمد جواد نعمتی اصل