هزینه ارسال سفارش های بالای 400 هزار تومان رایگان است - پشتیبانی: 02833995167 - 09108553455
موبوفان | مرکز پخش قاب و گلس

ظاهرا سامسونگ به دلیل تقاضای کم، انبار عظیمی از 50 میلیون دستگاه دارد

Wednesday، ۱ Tir ۱۴۰۱

بر اساس گزارش جدید خارج از خانه خود در کره، سامسونگ با مشکل سهام مواجه است. و این است که تعداد زیادی تلفن در انبار دارد - در واقع بیش از 50 میلیون. این ذخایر خیره کننده به سهام توزیع کنندگان آن اضافه شده است. اینها تلفن هایی هستند که فقط در آنجا نشسته اند و منتظر خرید هستند - اما ظاهراً افراد کافی آنها را نمی خواهند.

ظاهراً مجموعه‌ای از دستگاه‌های میان‌رده بخش بزرگی از این موجودی گیر کرده را به خود اختصاص می‌دهند، احتمالاً به این دلیل که آن‌قدر جذاب نیستند که از قفسه‌ها خارج شوند.

سامسونگ قصد دارد امسال حدود 270 میلیون گوشی هوشمند عرضه کند که 50 میلیون دستگاه 18 درصد آن است. تعداد سهام "سالم" کمتر از 10٪ است، به همین دلیل منابع این گزارش ادعا می کنند که مشکل مطلوبیت برای این دستگاه های ذخیره شده وجود دارد.

سامسونگ در اوایل امسال حدود 20 میلیون دستگاه در ماه تولید می کرد، اما این میزان در ماه می به حدود 10 میلیون کاهش یافت. این می تواند واکنشی به گیر افتادن تعداد زیادی واحد در موجودی و مشاهده تقاضای کم باشد. کاهش تقاضا همچنین باعث شده است که سامسونگ سفارشات قطعات خود را از تامین کنندگان 30 تا 70 درصد از آوریل تا مه کاهش دهد.

منبع 1 | منبع 2